Faktura

Varför får vi en faktura från ID06?

Sedan 1’a april 2018 har ID06 AB fått faktureringsansvar från de olika kortleverantörerna, därför har det därefter kommit fakturor från ID06 AB. Fakturan skickas till den adress som uppgavs när du beställde kort.

Hur korrigerar jag informationen på fakturan?

Önskar du att ändra adress, eller har du frågor om din faktura, så finns vi på fakturasupport@id06.se och 010-480 92 00. Se till att ha din faktura nära till hands, och uppge fakturanummer och kundnummer, så kan vi hjälpa dig.

Vad sker om jag inte betalar fakturan?

Först skickas det påminnelser, om den då fortfarande inte är betald går fakturan vidare till inkasso. Om den då inte blir betald så skickas det en varning, och tillslut spärras företagets samtliga kort.

Mitt kort har blivit spärrat

Om ditt kort har blivit spärrat, och du misstänker att det kan bero på att fakturan inte har blivit betald i tid, så kan du kontakta fakturasupport@id06.se så kan vi hjälpa till med att se över ärendet och få kortet/korten upplåsta igen.