Faktura
Om du undrar mer gällande ekonomi och fakturering utöver det som finns här, vänligen besök vår FAQ.
Hur korrigerar jag informationen på fakturan?
Önskar du ändra adress, eller har frågor om din faktura, få finns vi på faktura@id06.se. Var vänlig att uppge fakturanummer och kundnummer i mailet, så att vi kan hjälpa dig på bästa möjliga sätt. För att justera antalet kort, ber vi er att logga in i portalen och hantera företagens kort där.
Varför får vi en faktura från ID06?
Alla anslutna företag och organisationer betalar en årsavgift för medlemskapet samt en årsavgift för ID06-kort till ID06. Avgiften för tillverkning av ID06-kort betalas till det kortföretag ni valt.
Vad sker om jag inte betalar fakturan?
Först skickas en fakturapåminnelse med tillkomna avgifter ut. Betalas inte denna så spärras företagets samtliga kort. Årsavgiften för medlemskapet löper på tills det sägs upp. Det är därför viktigt att kontakta oss den dagen ni vill säga upp ert medlemskap för att undvika ny årsavgift nästkommande period. Detta gör du via mail till faktura@id06.se
Observera att fakturan kommer skickas vidare till inkasso om du bortser från att betala den.
Mitt kort har blivit spärrat
Om ditt kort har blivit spärrat, och du misstänker att det kan bero på att fakturan inte har blivit betald i tid, så kan du kontakta faktura@id06.se så kan vi hjälpa till med att se över ärendet och få kortet/korten upplåsta igen.