Varierande roll som administratör

ID06 söker nu en administratör med erfarenhet för ID06-support och kontroller kopplat till ID06-kort. Vill du vara med och bidra till att skapa sund konkurrens och säkra arbetsplatser?

Förutom att vi levererar och utvecklar nya IT-lösningar, jobbar vi också för ett större mål – att skapa socialt hållbara arbetsplatser i Sverige. Delar du vår vision och vill vara med oss på resan?

Då är du välkommen med din ansökan.

Om ID06

ID06 Linkedin

Jobba hos oss

Om tjänsten som administratör

Som administratör kommer du främst att jobba med support via telefoni och mail, för kontroller och registrering av företag som beställer ID06-kort.

Du kommer att jobba i ett befintligt team. Teamet hanterar flera olika processer kopplade till support, identitet samt företagsregistrering.

Under ditt arbete kommer du att ha kontakt med kundföretag och enskilda användare för att hjälpa samt säkerhetsställa att de uppfyller och följer de regler som är uppsatta. Du kommer också medverka i att säkerställa att uppsatta kvalitetsmål och andra mål i företaget efterlevs. Tjänsten som administratör ingår i ID06 Marknad och utveckling och du rapporterar till ansvarig chef för detta område.

Arbetsuppgifter

  • Hantera supportärenden.
  • Hantering av nyregistrering av företag.
  • Arbeta med hantering och kontroll av kortordrar.
  • Aktivt stödja och delta i enhetens övriga arbete när så påkallas.

Erfarenhet, utbildning och person

Vi söker dig med erfarenhet av ID06- kort samt support.

Då du kommer arbeta med kunder från många delar av världen så är det bra om du kan tala och skriva både svenska och engelska.

Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper som är väsentliga för rollen som administratör. Framför allt söker vi dig som är serviceinriktad, har erfarenhet av support med kundkontakt och gillar att jobba i grupp, samtidigt som du är noggrann och strukturerad.

Har du erfarenhet av användning av tjänster kopplade till kontroll av företag, identiteter och kunskap om regelverk kopplat till rätten att arbeta i Sverige är detta meriterande. Behärskar du fler språk utöver svenska och engelska är det också meriterande.

Du erbjuds

  • En utvecklande roll både lokalt och med flera kontaktytor.
  • Möjlighet att ta stort eget ansvar för olika processer.
  • Härliga kollegor.
  • Ett modernt kontor i öppet landskap mitt i centrala Jönköping.

Övrigt

Önskad start: Januari 2025.

Placering: Jönköping, på plats.

Omfattning: Heltid

Innan anställning kommer en säkerhetskontroll genomföras.

Sök rollen som administratör

Dra filer hit eller
Godkända filtyper: jpg, jpeg, png, pdf, csv, docx, xlsx, heic, pptx, mp4, txt, xps, rtf, Max filstorlek: 50 MB.
    Namn
    E-post(Obligatoriskt)
    Användning av personuppgifter(Obligatoriskt)